Krock på 18!

Print bilder från vlt.se
 
 
 
Jag kom idag med taxin på E18 som vanligt så här på torsdag eftermiddagarna. Klockan var strax efter 15:00 och vi han komma till en på- och avfart i ett område här i Västerås. 
Upptäcker att det är massor av bilar både på omkörningsfilen, "vanliga körfilen" samt påfarten till E18. Alla bilarna stod stilla när vi kom, men efter någon minut öppnades omkörningsfilen och alla tre filerna smögs sakta i rullning. 
Tydligen hade det hänt någon olycka där. Men skönt att det inte blev någon skadad!  Men tycker det är många olyckor man ser nu. Var ju bara 2 veckor sedan idag, som jag såg rester av en annan olycka på E18, dessutom med taxin och samma chaufför som körde mig.. 
 
Mina bilder, som är mycket suddiga: 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0