Just nu!

Ligger just nu på mitt rum på sjukhuset och bara surfar runt lite. Youtube och Facebook är det som jag just nu ägnar min tid åt. 
Vilket är nice! Jag har precis fått min andra blodpåse kopplat, då mitt blodvärde var lite lågt idag. Exakt vad det låg på vet jag dock inte, för jag fick inget svar. Hehe! Men ska fråga sedan igen.
Det är ju mitt värde, då kan jag väl få veta? 
 
 
Annars då? Jo, det är rätt fint med mig just nu. Har haft pappa och Annabelle en snabbis idag. Pratade lite och sedan drog dem. 
Har inte hänt så mycket mer idag, är rätt trött. Det kom så plötsligt så jag kanske ska passa på att sova tidigt idag då. Ja, jag får se. Blir väl så att tröttheten vänder och övergår i nå pigghet. Det brukar ju vara så när man väl ska sova. 
Nej, men jag ska väl fortsätta kolla youtube och spela lite på Facebook. Finns inte så mycket att uppdatera om just nu kan jag säga.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0