13:e December - Underlig händelse ikväll..

Vad händer egentligen efter döden? 

Min syster dog 5:e februari 2010. Hon heter Jenny. 
Samma år väntade mammas vän en flicka som skulle födas runt i mitten på april månad.
Mamma får en känsla av att flickan kommer att födas tidigare, rättare sagt på hennes födelsedag som är 27:e mars, vilket hon berättar till sin vän.
På kvällen den dagen får mamma reda på att vännen är på förlossningen och den flickan föds.
Det är en flicka, min mamma får äran att vara gudmor till.

Till det underliga. Min lillebror hade tidigare ikväll fått låna mammas mobil. Han sitter på golvet och tittar på mammas bilder i mobilen. 
Klickar fram en bild på flickan och utbrister "Jenny!"
Mamma och jag bara tittade på varandra oförstående om vad som hände. Sedan rättar hon snabbt och säger flickans riktiga namn.

Vad hände egentligen och vad händer egentligen efter döden?
Föds man om, kan det gå så fort då? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0