3:e Augusti

Usch det är så varmt att jag inte mår bra. Är just nu inne i sängen med en nedfryst gräddförpackning från frysen. Man tar helt enkelt vad man har att svalka sig med..
Denna värme är en ren mardröm just nu för oss alla. men tyvärr blir den ännu tuffare för svårt kronisk sjuka och äldre..
Har varit inne hela helgen och vill bara att denna värme ska ta över, det är så tufft nu! 
Hoppas ni mår bra och kan svalka er någorlunda i värmen. Och framförallt att ni inte tycker den är så jobbig! 

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag har sagt här flera dagar nu att du måste ha det väldigt jobbigt. Värmen börjar gå på nerverna på oss också fast vi är friska. Hoppas det vänder snart. Kämpa på! Kram///Leila

2014-08-03 @ 19:14:39
Postat av: Moa

Har du någon bordsfläkt hemma? Ett par kompisar som inte tål värmen använder det mycket under sommaren (en har stark pollenallergi och den andra har en köldallergi som gör att hon inte tål värme heller + även stark pollenallergi. så de håller sig gärna inne när det är som varmast), sedan har jag alltid på en hemma på dagarna eftersom min lägenhet förvandlas till en bastu när det är varmt.

Tyvärr tar fläktarna alltid slut i affärerna på sommaren men har man fått tag på den så håller den ju kommande år också...

Svar: Yes jag har bordsfläkt hemma + en i taken som går på för fullt i mitt rum.
Är fortfarande rätt varm.
Fläktarna fläktar visserligen lite, men jag tycker mer att det är den varma luften som fläktas.
Har även börjat att frysa in blöta handdukar. Det är ganska skönt att svalka sig med! :)
Saara

2014-08-03 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0