31:a Augusti

På väg in till sjukhuset nu med Taxin.

(vad jag ser trött ut på bilden) 

Det har inte hänt något speciellt mer än att min benstump krånglar.
Det vätskar något oerhört från min benstump att jag blöter ner både underlägg och en av dem tjockaste dynorna man kan ha mot benet på någon timme bara innan det har gått genom igen.
Det är så frustrerande och när man bara känner hur det läcker och läcker ur mina sår. 
Mamma fick ringa avdelningen och fråga om läkaren som har jour kunde höra med operation om man kunde få lägga om i morgon.
Som sagt annars skulle jag få vänta till tisdag efter lunch. 
Det är verkligen jätte jobbigt nu när stumpen läcker så mycket som det gör nu, att man får förstärka om super ofta..
Ingen ska behöva ha det så här.
Dessutom är det lite annat i stumpen som krånglar också men framför allt det hör med vätskandet. Det tar verkligen jätte mycket på mig.

Jag är jag glad att jag fått komma in idag. Och att dem ska försöka ta mig imorgon eftermiddag istället för tisdag eftermiddag!
Nu har jag kommit fram och ska avrunda och ta mig in.
Jag ville bara lämna lite rader här. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur är det med dig? Hoppas du blir bättre. Ha en bra dag!

2014-09-03 @ 06:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0