21:a April - Trött!

Huva vad jag är trött! Vill bara att dagen ska ta slut nu och att det blir omläggning så det är nytt och fräscht i stumpen, + att jag kanske slipper ha ont. Jag skrev för någon dag sedan (om jag inte minns fel) att en linda trycker på min höft. Det gör den fortfarande, och det gör så ont! 
 
Jag orkar inte skriva nå vidare inlägg idag då jag har ont och är trött. Kom till avdelningen strax innan klockan 04:00 inatt och somnade inte förrän strax efter 05:00 för att det gjorde så ont
Jag ska bara fördriva tiden genom att kolla webbTV, youtube och kanske spela Runescape fram till jag ska sova.
Hoppas verkligen jag kan det, men just nu är jag tveksam p.ga den lindan som trycker på höften. Grejen är att de går an oftast med den smärtan när man är vaken, men om man ska försöka sova så stör den någon enormt!
Är lite sugen på att klippa lite i lindan så trycket släpper. Men det värsta är att trycket då kan flytta sig till ett nytt ställe och då kommer jag nog förmodligen ångra hårt att jag klippte från första början.  Hm. Ja, jag får nog tänka en stund till.
Om inte annars så lär jag väl somna någongång när man börjar bli lite åt utmattade hållet? 

Jag hoppas ni har haft en fin påsk och ser fram emot ny skolvecka och jobbvecka. Kramar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0