20:e April

Idag har vi fått besök av mormor och morbror. Dem hade med sig påskägg till oss barnbarn.
Min morbror och mormor är ju så snälla! 


Fick även 100kr i ägget. Som jag har sparat i spargrisen, Det var 10st tior och jag blev jätte glad över det för samlar på tior. Det är bara som en kul grej och inte till något speciellt! 
Har ni fått några/något påskägg? Enligt mig så kan man aldrig bli för gammal för det. Det är samma sak som med julkalender. Det kan man inte heller bli för gammal för. Eller hur? 

Nej annars har det inte hänt så mycket mer idag. Har bara tagit det lungt idag. Har rätt ont i min friska höft och det gör att jag tappar humöret rejält. 
Jag är ju alltid lindad runt höften och midjan. På friska höften så trycker det något enormt av lindan för jag är så benig där. Detta ska jag ha fram till tisdag. Jag är så less! 
Min höft gör så ont! Jag kan ju inte ta någon smärtlindring heller då det är lindan som orsakar smärtan och inte "kroppen".
Hoppas bara att jag får sova lite inatt trots att det gör extremt ont.
Stumpen vätskar även en del vilket med är jobbigt. Söndagar är ingen bra dag alls! 
Men jag hoppas ni har haft en fin helg och en bra dag! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0