16:e April - Mina pärlor!

Tänkte visa före och efter bild på mina pärlor och förvaring. 
Så här ser det ut. Som sagt. Dem ligger i en Fiskelåda. Det är super smidigt!


Det ligger en hel del pärlor även nere i botten i askar och små burkar. Dem alla fick inte plats i facken.
Jag har även andra material som verktyg, zip påsar osv längst ner.
Älskar hur det är organiserat nu. Det är mycket lättare att arbeta och pyssla med pärlorna nu. 
Visst blev det bra? Älskar verkligen mina pärlor och att greja med dem. Skulle kunna tänka mig att ha hur mycket som helst! 

Fiskelåda är tips för er som har mycket småsaker och inget ställe och förvara just nu.. Tex spik, skruvar osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0