12:e April - Just nu!

Nu blir det kvällsmat som består av ägg och räkmackor och lite grönsaker.
Och ligga i sängen och kolla på Harry Potter "Och dödsrelikerna del 1" som visas på tv 4.


Är rätt trött. Sover fortfarande rätt dåligt nu när jag hostar och så. Jag har speciellt svårt att somna då jag fortfarande ligger och hör mig själv knastra och väsa när jag andas. dessutom hostar jag till och från. Hinner lagom somna till jag måste hosta och sedan är man klarvaken igen. Så håller det på och det är så frustrerande!
Nu har jag dessutom blivit jätte täppt i näsan och gränsen till snorig.
Är så rädd att jag ska insjukna igen! 

Önskar er en fortsatt trevlig kväll och en god natt! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0