Vad är det som händer?!

Från att ha haft en hyfsad dag idag, förutom att jag har varit lite trött så har det ändras rejält. Somnade vid typ klockan 15:00 då min assistent slutade för dagen och har sovit till och från fram till klockan 21:00-22:00. Jag är verkligen jätte trött! 
Ändå sov jag som en stock inatt. Om det inte vore för att jag skulle behöva få något mig och mina klockan 00:00 mediciner, så skulle jag kunna tänka mig att sova för natten.
Men nej nej! Bestämde istället att jag kan ta mina mediciner runt elva-halv tolv och sova efter det.
Inte nog med min trötthet så har jag världens huvudvärk och det känns som jag lever i en dvala. Det är verkligen jätte jobbigt! 
På allt det så har jag även förhöjd kroppstempratur.. Vad är det som händer?!
 
Nu ska jag äta lite nudlar mamma har varit snäll att göra. Efter det blir det väl att läsa en liten stund och sedan sova. God natt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0