Mitt köp i fredags!

Jag har dock inte nämnt det men jag var på stan i fredags.
Hade rätt mycket födelsedagspengar som jag ville sätta sprätt på. Hehe! Shoppa är kul! 
Försökte få in bilder tidigare i helgen, på vad jag hade handlat men inget ville sammarbeta så efter en timme gav jag upp. Men nu kommer det upp! 
Hittade rätt mycket faktiskt. Kanske egentligen inte är så jätte intressant för er. Men bloggen är som en dagbok om "inte för djupa" saker och händelser för mig så vill lägga upp det. 
 
Panduro: 
- Körsbärsberlock, ca 20:-
- Pins, 44:-
- "Guld stavar", mellan 30-40:-
- "Guld lås", ca 40:-
- Hobbypennor, ca 150:-
 
TGR (även kallad Tiger):
- Spegel, 20:-
- Canvastavlor, 10:- styck
- Nageldekor, 10:-
(Billigt och bra!) 
 
New Yorker:
- Tshirt, 79:-
 
The Body Shop: 
- "Body lotion", 155:-
 
Glitter:
- Iphone skal, 80:-
- Tub sjal, 60:-
- Hårsnoddar, 20:- respektive 10:- (rea på den svarta färgen) 
 
H&M:
- Maybeline New york BBcremé, typ 119?
- Hårspray, ca 20-30:-
- Läpp pennor från H&M, ca 40:- styck
- Makeup svampar, typ 20:- ?
- Sminkborstar (H&M:s egna) ca 40:- styck
-  Peeling pads, ca20:-
 
Detta var mitt köp. Det gick på rätt mycket, men som sagt, det var födelsedagspengar som jag shoppade upp 
Är jätte nöjd över mina köp! 
Och på tal om sminkborstar. Jag är egentligen inte så jätte förtjust i att köpa H&M:s egna sminkborstar eller någon annan av budgetvarianterna. Finns även på Gina Tricot. 
För jag tycker dem är för sträva för min smak och det känns mer som man bara "gräver" runt i sminket än att få det på borsten, innan man ska sminka sig. 
Men dem här ljusa med guldigt som är rätt nya, tycker jag är rätt mjuka och funkar jätte bra för mig. Dem är jag super nöjda över! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0