Inte så lyckat igår efter omläggningen...

Som rubruken lyder så vart det inte så lyckat igår efter omläggningen. Stumpen var verkligen hårt åtdraget och när jag vaknade upp gjorde det så ont, så ont! 
Jag skrek som en dåre av smärta och störde säkert varenda en som var där i rummet och i krokarna. Men vad skulle jag göra? Det var rent ut av sagt en förjävlig smärta.. 
Tillslut fick jag åka till operation och dem skulle testa att linda om stumpen på nytt och se om det vart bättre för det fanns ju inte så många olika alternativ. Men det blev inte bättre så natten till idag var ett rent helvete och den kändes så lång den här natten. 
Min natt bestod av: Vakna av smärta-få smärtlindring/avslappnande-sova, Vakna av smärta-få smärtlindring/avslappnande-sova osv om och om igen.
Jag fick även höra att dem öppnade stumpen igen idag. Jag hade fått så mycket mediciner i mig och en kropp fixar ju inte hur mycket som helst..
Men vet ni? Efter när jag hade vaknat upp efter denna omgång så var det mycket bättre!
Hade inte alls lika ont tack och lov! Men jag fick ändå ligga på IVA en stund efter för att få bättre övervakning just för att jag hade fått så mycket mediciner i mig innan. Sedan trodde dem alla här att eftersom det inte blev bättre när dem lindade om första gågnen så är väl chansen att det inte blir så bra nu. (om ni förstår?)
Men jodå! Vart mycket bättre nu och jag är så glad över det! Kom ner från IVA vid 19:00 idag nu på kvällen. Är jätte trött nu efter allt som har hänt, så ska nog kolla vart sköterskan har gömt mina mediciner och sedan sova.
 
 
Min extra infart jag var tvungen att ha.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackare, vad du får genomlida :-( krya på dig. En kram från en bloggläsare :-)

2013-09-26 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0