Gårdagens köp!

Jag var ju och shoppade igår. Hittade lite smått men tyvärr inget klädesplagg vilket jag hoppades på att göra. Speciellt långbyxor, för att jag har så några. Det mesta är "trekvarts" byxor. Alla i mjukis stretch för det är bara den sortens byxor jag kan ha på grund av min stump. 
Nåja. Hoppades som sagt på att hitta långbyxor. Det är ju inte jätte skönt att gå med korta byxor i vinter sedan.
Detta var vad jag hittade:
 
TGR (jätte billig butik)
- AA batterier. 10kr styck
- Målar tavlor. 20kr styck
- Tre stycken bläckpennor för 10kr tillsammans.
 
Kicks
- Hårklämmor/hårnålar. Ca 39kr
- BB crème brush. Ca 129kr (99 för kicks medlem vilket jag är)
- Plåster som drar ut porer och renar ansikte. Ca 69 (tror jag)
 
Gina Tricot
- Hår rosetter. Ca 47 (på rea)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0