Fundering ang taxi chaufförer och förseningar

Har funderat på en sak. När man är sen till sin taxi som står och väntar på en. Oftast handlar det om några få minuter (jag var förresten 3 minuter sen igår) 
Då blir chaufförerna oftast sura och många måste t.om påpeka att man är försenad. Som om man inte vet det själv?
Dem tycker att det inte är okej att man är försenad. 
Ämne om man står själv och väntar på dem och dem är försenade, då är det oftast fler minuter och ibland kraftigt försenade. 
Då är det plötsligt "okej" med förseningar och det är precis som om dem skulle äga hela världen. Skulle man påpeka för dem att dem är sena så blir dem flesta chaufförer sura för att dem tycker att det inte gör något typ.
 
Det är lite störande tycker jag!
 
Igår var jag lite försenad p.ga en hiss som är alldeles vid ingången till shoppingcentret. Jag kom till hissen och såg en kvinna åka ner precis. Jag hann alltså inte in
Då går det ju inte att göra något åt saken n att vänta. Jag är inte mer än en människa och kan inte trolla eller teleportera mig tyvärr.
Ska jag då behöva tänka när jag shoppar att jag måste till hissen ca 15-20 minuter innan taxin kommer för det KAN vara något strul med hissen!
Nej nej! Det tänker jag inte göra! 
Jag sa förlåt till chauffören och tycker att dem borde vara artiga och göra detsamma när dem är försenade...
 
 
Jag vet inte vad ville ha ut av detta inlägg men jag känner mig så irriterad när det gäller det och förseningar!"

Kommentarer
Postat av: allie

du skriver om en ofta om en stor blödning men när hände det och vad hände hoppas frågan inte är för privat

2013-09-23 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0