Ber om ursäkt!

Hej!
Jag ville bara säga att jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat så bra nu på senare tid. Har inte haft någon lust nu när bloggen och designen krånglar. 
Men jag tänker inte ge upp den. Har kontakt med en bekant så jag hoppas designen ordnar sig. Men det visar sig! 
Det här med koder är verkligen inte lätt.. Önskar det fanns något lättare sätt.
 
Nåja. Nog om det. Jag ville bara berätta det för er.
Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Läser en bok som heter Skuggbarn. Tror jag har visat den på bild förut?
Iallafall, den är verkligen jätte bra. Det handlar om svenska barn som säljer sig. Alltså inte för pengars skull, utan som självskadebeteende. Som sagt. Mycket bra bok och intressant, men hemsk..
Jag hoppas ni får en god natt, ni som inte har lagt er än för att sova. 
Stora kramar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nystartad julblogg!! Längtar du redan till jul? Vill du veta mera om julens alla händelser, få recept, tips och ideér? Följ då den här bloggen inför årets händelse!

2013-09-19 @ 11:09:01
URL: http://julaftonsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0