Väntar på omläggning..

Denna väntan till omläggningen är väldigt seg. Jag börjar dessutom att blir bra hungrig, men kan ju inte ta något att äta eftersom jag fastar. 
Åt sista gången strax efter 23:00 igår. Har alltså inte ätit på över 12 timmar. Det är knappt ens så att jag har fått i mig något att dricka. Bara lite "skvättar" vatten till mina mediciner. 
 
Detta är det enda jag får i mig just nu. Kabeven, dock direkt i blodet...
 
 
Det här är en grej som är jobbig med att få sen omläggning. Man hinner bli så förbaskat hungrig. Och blir jag hungrig så är risken stor att jag blir irriterad, tyvärr..
Fast det tror jag i och för sig är ganska vanligt att man blir? 
 
Nåja. Det är bättre med fredagar då jag har omläggning direkt på morgonen, för då hinner jag aldrig bli hungrig, sur och irriterad..
Fast nu hoppas jag att det inte är allt för lång tid kvar tills jag får åka iväg.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0