Tips!

Jag vill tipsa om en mycket bra mascara jag använder. Nämligen Maxfacor 2000 CALORIE waterproof
 
 
Jag tycker den är jätte bra för fransarna separeras rätt bra (givetvis så finns det något få ställe där dem kan sitta ihop) som det är med dem flesta mascaror, men då är det bara att separera med hjälp av en ögonfranskam om man har det. 
 
Så är blir mina fransar av denna mascara:
 
Så här gör jag när jag fixar mina fransar: 
(dock vart bilden inte så bra då jag tog kort lite från sidan och den är lite suddig)
1. Börjar med att böja med en ögonfransböjare. Jag böjer i ungefär 5-8 sekunder och böjer bara precis ovanför fransroten (vissa böjer nästan hela vägen ut på olika ställen)
2. Lägger mascara på både över och underfransarna. På övrefransarna försöker jag att lägga mascaran ända från roten. 
3. Ibland börjer jag fransarna lite till. OBS! Mycket försiktigt denna gång! Med mascara på, kan fransarna gå av!!
4. Borstar genom fransarna med en ögonfranskamm. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0