Just nu!

Myspys i rymmen med tända ljus till Solsidan.
Åh vad jag älskar Mickan där: - "Dra åt helvete din jävla Bambi" Haha!




Hade besök tidigare idag från folk från Köping. Var verkligen jätte kul att se dem igen. Det är en tjej som har samma sjukdom som mig, sedan hennes son och hennes mamma var med. 
Nämner inga namn ifall dem inte vill nämnas. Alla vill ju inte det vilket jag respekterar.
Lite roligt att hennes son är lika vild som Rasmus (min bror) 
Dock är Rasmus blygare när det gäller nytt folk.
Hennes son är förresten jätte söt och vilka fina ögon han har!
Var första gången jag träffade honom. 

Detta halsband fick jag. Jätte fint! Fick även blommorna som syns lite halvdåligt på bild pga mörkret, högre upp. 
Tusen tack! (Vet dock inte om hon läser min blogg) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0