Haft ett litet "möte" precis!

Har precis haft ett litet möte med mamma och två av kirurgerna här. Jag har tjatat så mycket på att få åka hem för jag är så trött på att vara här. 
Går allt som det ska och jag orkar imorgon så får jag det vilket känns jätte kul! 
Så nu håller jag verkligen tummarna att det är bra. Jag känner verkligen att jag behöver få komma hem och vara hemma med familjen och djuren. 
Har blivit så ledsen och nedstämd av att vara här. 

Nog om det. Det var iallafall möte med mamma snabbt för dem ville tala om att det faktiskt finns vissa risker med att åka hem. Det är jag fullt medveten om också. Men jag kan ju inte "bo" på sjukhuset bara för att vara hyfsad säker utifall något skulle ske. Tyvärr har min kropp blivit sämre på senaste tiden. Mitt hjärta har b.la fått lättare att svikta. Men jag känner att risker måste jag ta!
Håll nu tummarna för min skull att jag orkar komma hem! Jag vill verkligen inget annat! 
 
Nu väntar jag på omläggning. Det är en evighetsväntan det här... Vet inte vad jag ska göra för att få tiden att gå lite fortare?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0