God natt!

Ska ta lite "klockan" 00:00 mediciner och kolla Facebook lite snabbt, och efter det försöka sova. Är verkligen jätte trött och jag börjar dessutom att få ont i huvudet så det ska bli skönt att släcka ner och bara blunda i tystnaden. 
Ska städa imorgon för på söndag får vi besök hem från Köping. 
Det ska bli riktigt kul för det var så länge sedan vi sågs nu.. 
 
För övrigt har jag haft en mycket bra dag. Först haft omläggning. Fick tid 08:15 så det var skönt. Var på avdelningen igen runt klockan 14:00-14:30.. 
Och nej, omläggningen tar inte flera timmar, utan jag hade ont efter så fick ligga på uppvaket rätt länge och få smärtstillande som dem inte får ge på avdelningen. Sedan somnade jag till och från för blir trött och groggy av den medicinen.  Hehe! 
När jag kom tillbaka till avdelningen så började jag fundera på om jag skulle göra något en stund. Jag valde att åka till Erikslund shoppingcenter här i Västerås.
Gick först runt själv och sedan kom mamma, Sanna och Rasmus även dit. Vi gick in på TGR där jag hittade en hel del småplock. Sedan gick vi in på City gross för mamma tyckte jag skulle följa med dit när hon skulle handla. Dels för att jag aldrig har varit inne där förut, så det var premiär. 
Ämne jösses vad stort det var! Det var ju som värsta myrstacken men i människoform och i en affär. Tappade även bort mamma och Rasmus hela tiden. Tack och lov gick Sanna med mig för hade kanske snurret runt där bra länge annars. Hehe!
Inne på city gross hittade jag också lite. Bl.a. Lite gott att dricka, massor med godis (lösvkt för 54kr haha!) och en bläckpenna som har flera färger i sig typ.
Var även in på H&M innan Sanna och mamma kom. Även där hittade jag lite smått. Men som sagt. Jag visar det imorgon tror jag. Är alldeles trött nu och dessutom ligger det kvar i påsarna. 
Änkan även visa imorgon, vad jag fått hem på posten idag. 
 
Ännu ska jag ta lite mediciner, och kolla Facebook snabbt. Efter det - Sova! Känns som det kommer gå fort innan jag somnar. God natt med er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0