Gårdagens paket + shopping (stora bilder)

Detta var det som jag hade beställt förut som hade kommit på posten:
 
Servetter till pyssel:
 
Lite olika berlocker och smyckesdelar (också till pyssel)


Detta shoppade jag igår:
 
H&M:
- Rosa ögonfransböjare, ca 39:90kr
- Ögonskuggspensel 39:90kr
- Concealer, ca 39:90kr
 
TGR: (åh vad jag älskar den butiken)
- Staffli med miniduk, ca 10kr
- Canvasduk 20kr
- Snöre 10kr
- Hobby knivar 10kr
- Hobbylim 10kr
- Förvaringsask 20kr
- Sax 20kr


City Gross:
- Tändsticksask
- Bläckpenna med fler färger i
- (och ätbara saker men det tog jag ej kort på)


Är verkligen mycket nöjd över mina köp.  Nu ska jag väl plocka in smyckesdelarna och lilla förvaringslådan från TGR, där jag har mina Smyckesmaterial för det jag fick hem ligger fortfarande framme..
Idag har jag för övrigt bara stor städat mitt rum. Brukar göra det på lördagar eller söndagar. Men imorgon får vi besök (som jag tror att jag har nämnt tidigare)
Och plocka lite övriga dagar om det behövs. 
Har även tvättat mina sminkborstar för det behövdes verkligen.
Det är typ det jag har gjort idag.
Börjar bli rätt seg och trött nu. Just ja! Klockan 20:00 är det säsongspremiär av Så mycket bättre. Det får man ju inte missa! 
God kväll på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Är du med i gruppen "pyssel och idéer i hemmet" på facebook? Ett tips, där hitta man mke skoj att göra :) (om du inte är med där redan haha)

2013-10-27 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0