Vaken.. Än...



Ligger fortfarande vaken här på sjukhuset. Är verkligen jätte trött och slut i kroppen men jag kan inte sova.
Har alldeles för ont för det. Usch vad jag blir less!
Det är snart morgon och bara det gör mig stressad och då kan jag inte sova pga det. Stress stress!
Men får väl försöka sova på förmiddagen typ... Sömn behöver man ju för att "fungera" någorlunda normalt i kropp och knopp!
Har precis fått smärtis intravenöst så hoppas verkligen det hjälper. Fick i tablett tidigare men det hjälpte inte så jag känner mig tveksam. Det känns som det är en sån här dryg smärta som kommer att ge med sig själv men att det kommer att hålla i sig ett tag. Fi fan!! 
Hoppas ni sover gott iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0