Tillbaka till avdelningen!

Nu har jag kommit tillbaka till avdelningen från omläggningen och även IVA där jag fick ligga några timmar efter för att jag hade så ont. - Det har inte hänt något allvarligt med mig. Utan uppvaket (där man egentligen stannar efter operationer, stänger inför helgen) då är det IVA istället som har öppet och det är där man hamnar en stund. 
Fick min tid strax efter 17:00 igår till operation. 
Jag var rejält hungrig, trött på ovissheten om att skulle det bli omläggning eller inte. Trodde först att jag skulle ha fått vänta till lördagen. 
Men tack och lov kom jag dit igår. NU ska jag äta , är vrålhungrig, och sedan troligen sova!! Har varit utan mat i ett helt dygn! 
 
Min mat. Bilden blev lite mörk men det är pastasallad och Ramlösa! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0