Måndag!

God kväll!
Ligger i sängen här på sjukhuset med datorn på magen och dricker blåbärssoppa. Konstigt egentligen att man inte tyckte om det förut men nu dricker jag det och tycker det är jätte gott! 
Det är knepigt det där! 
 
Nog pratat om det och nu till prat om mig. Det kommer inte bli någon vidare lång uppdatering idag. Jag är verkligen jätte trött. Jag har även dåligt blodvärde så får blod idag.. Har hållit på att somna flera gånger med dator på magen. 
Än så länge har jag tack och lov vaknat till av att datorn har glidit lite på magen så man har hunnit fånga den  
Det är farligt att sova med datron på magen. Dyrt kan det bli också! 
Önskar er en god natt. Själv så kommer jag nog att kolla på webbTV och snoka runt på facebook tills jag somnar (för natten) Hahaha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0