Hemma!

Har precis kommit hem från sjukhuset.. Skulle ha åkt hem redan igår men jag hade så ont efter omläggningen så det gick inte. 
Kunde inte ens komma till avdelningen igår för att jag hade så ont. På uppvaket har dem starkare mediciner än på avdelningen. 
Så jag låg där hela natten till idag tidigt på morgonen.

Nog om det.. Gjorde även Magnetkamera röntgen undersökning igår. Fick gör den i narkos då jag sa som det var att jag aldrig skulle kunna ligga still så länge i ett så trångt utrymme på ett hårt underlag. 
Fick sövas lite "lätt" så man blev "lullig" redan innan jag hade kommit på röntgen britsen för jag hade så ont och fixade inte att ta mig över till den.
Narkosläkaren som var med (som för övrigt är jätte bra) berättade även att om det står en sal som är tom på operation när jag var klar, skulle dem köra mig direkt dit och göra omläggningen .
Vilket dem måste ha gjort för jag minns verkligen inget mellan röntgen och innan omläggningen. Hehe! 

Bild jag tog i taxin:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0