Nyfixade naglar!

Fixade mina naglar nu på kvällen. Testade en ny design och det vart riktigt coolt! 
Jag tror dessutom att det kan bli ännu häftigare om man är duktig på att måla och stabil på handen. Vilket jag inte är sådär jätte bra tycker jag. 
Men jag vart nöjd ändå och detta är definitift en design jag kommer göra igen! 
 
 
Detta använde jag: 
 
 
Så här gjorde jag: 
 
1. Började med att måla alla naglar vita. Låt torka!
2. Ta en bit av tidningen och lägg den sidan med texten på mot nageln. 
3. Blöt en bomullspad och tryck med den på tidningspappret som ligger på nageln. Ta sedan försiktigt bort pappret. (Här får man prova sig lite fram)
Fortsätt sedan på alla fingrar!
4. Måla sedan med genomskinligt nagellack på alla naglar. Det blir som ett skydd mot texten på nageln.
 
Låt torka!
 
Man kan bli lite svart runt om nageln från tidningen. Men det ger med sig ganska snabbt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0