Några få bilder från Pillas, Benjamin och Jonnies besök! :)

Här kommer det lite bilder från besöket vi hade. Var ute och fikade. Jag vart till och med ut en sväng. Dock sitter jag verkligen super dåligt i min stora manuella rullstol. Vet inte om det går att få en manuell som man sitter bra i? Det känns som jag har testat några nu..  Jag skulle helst av allt vilja ha två permobilar.
Men det får man tydligen inte ha? 
 
Nog pratat om det.. Här kommer bilderna: 
 
Fika gänget. Sanna är den enda som ser att jag tar kort. Jörgen står vid sidan om med Rasmus och kom inte med på bild. Benjamin står bakom vagnen bredvid Pilla. 
 
Jörgen och Rasmus. I den gröna saken rasmus sitter i var det lite vatten som mamma hade fixat till dom små ifall dem ville bada. Men det var inte populärt för Rasmus som är påväg ut ur den när jag tog kort. 
Dolde Rasmus kropp nu och satte dit vattenstämpel. Bilden tillhör mig och jag vill inte visa halvnakna barn på internet!
 
Jag! 
 
Benjamin badade tillslut. Bilden på honom är tagen av mamma. Jag hade gått in. Men jag hörde genom fönstret att han inte ville åka hem när dem skulle det. 
Men dem får såklart komma fler gånger i sommar. Dem är alltid välkomna! 
Samma sak gäller här. Cencuerade kroppen och satte vattenstämpel. Den lilla cencuerade området på bilden är Rasmus! Haha! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0