Lite sent kanske?

 
Men jag hoppas ni alla har/har haft en fin valborg och kanske sett någon fin brasa med era nära och kära.
Och ätit någon god mat.
Själv så har jag inte det. Jag hade hoppats på att min omläggning skulle vara tidig så jag fick komma ut till Skiljebo som ligger väldigt nära sjukhuset här i Västerås. 
Visst, det är bara eld typ, men jag tycker sådant är mysigt. Kolla på elden och känna värmen från den. Äta korv med bröd och festis, testa något lotteri som oftast finns på plats. 
Och till sist se någon raket som far upp i himelen.
Ja, sånt är mysigt och det är ännu mysigare om man får umgås med någon vän eller familjen..
 
Men det blev ingenting denna gång. Fick sen omläggning och låg sedan på uppvaket efter...
Det är tråkigt. Smsade lite med mamma nu på kvällen och jag tror hon märkte att jag var lite smådepp. 
 
 
Jag har tamig fan världens finaste familj!! Älskar dem!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0