God morgon!

Jag kunde inte blogga igår/inatt för blogg.se höll på med nå underhåll för deras system. Tänkte att jag skriver några rader nu.
Jag hoppas ni har sovit gott och är redo för en ny dag och sen kan ta helg! 
Själv så har jag knappt sovit någonting inatt. Har haft ont, men konstigt nog känner jag mig rätt pigg ändå. Det trötta kommer väl senare någongång under dagen antar jag? Aja. 
Omläggning snart då, om några få timmar. Jag brukar vara den första på morgonen som får komma till operation. Har för mig att någon här sa förut att dem inte har så jätte mycket på operation på fredagarna. - Inödig info till er liksom.Haha! 

Efter omläggningen ska jag gå på Västerås årliga vårmarknad med finis och älskade vän! (Caroline)  Är så taggad!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

En fråga till från mig, var har du gått skola och gick du gymnasiet och vilken linje i så fall

2013-06-05 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0