Efter omläggningen..

Åkte upp på eftermiddagen till operation för omläggning. Det vart sent idag men det gick bra och nu är jag tillbaka till avdelningen. Ska nu packa mina saker för att åka hem och samtidigt få i mig någon smörgås. 
Bad förresten om att få något slemlösande så jag har hemma. Det är fruktansärt jobbigt att hosta så kraftigt. Det tar som sagt väldigt på krafterna. 
Sen är det inte så jätte roligt att man tar i så pass att det kan börja sippra från mina sår..
Jag fick något från avdelningen med hem. Själv så tycker jag inte att den har funkat tidigare, så jag vet inte vad jag ska göra.. Känner mig lite smådesperat! 
 
 
Vill verkligen inte vara uppe så sent på grund av hostan att man sedan somnar utmattad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0