Bilder från min lilla promenad! + text om min lilla vistelse här på sjukhuset fram till nu

Här kommer lite bilder på min lilla promenad jag tog idag vid sjukhuset här i Västerås 
 
Jag i mina 1 veckas nya solbrillor!
 
Solen som lyser ovanför Västerås gamla sjukhus. Och en hoj i nedre hörnet 
 
Min och min bulldozers skugga 
 
Jag igen!
 
Glassen jag köpte i kiosken och åt ute i solen. Det var mysigt! 
 
När jag kom tillbaka till avdelningen så käkade jag min smörgås som jag köpte i kiosken också. Sen var det bara att vänta på dusch som jag gör i vanlig ordning så här på torsdagarna. 
Fick även blod påkopplat i dropp. Mitt blodvärde låg bara på 71 denna gång så jag ska få två påsar blod. Den sista droppar på nu. Sen har jag även ett dropp som kallas desferal som måste ticka på i ca 22timmar. Så jag bli kvar på sjukhuset heeela långa dagen imorgon...
Nåja.. Efter duschen så har jag bara väntat på att klockan ska bli 21:00. Då började Eurovision song contest semifinal 2. Ni som kollade ikväll, vilka tyckte ni var bra? 

Själv så tyckte jag det var ganska dåliga bidrag ikväll. Men skulle jag vara tvungen att välja vilken som var bäst så var det nog Norges bidrag. Men bäst av alla är nog Danmarks. Dessutom börjar Tysklands låt fasta mer och mer. 
 
 
Det känns som att vad som helst kan ske på lördag när det väl är dags. Det finns så många olika musik genre med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0