Beställt!

Har fått hem lite grejer från fyndiq som jag har beställt.
Jag har skaffat en iPad för snart en vecka sedan för jag är så trött på att frakta tunga datorn fram och tillbaka till sjukhuset. Det är så mycket smidigare med något mindre.
Dock är den inte så jätte bra att blogga med för det går inte att göra länkar eller lägga in bilder om man bloggar via internet på den. Nu får jag göra det bästa av saken och har laddat hem samma App som finns till iphones. Dock ser det konstigt ut på ipaden för appen är inte gjord till ipads..
Ska försöka ta reda på om det kommer att komma något för ipads.
Nog om det. Detta var det som kom hem:
- Längre USBsladd.
- En plast grej som gör att ett micro sim kan bli ett vanligt simkort.
- En adapter.

 

Kommer självklart ha min dator kvar och använda den också. Det känns bra att kunna varier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0