Ni frågar, jag svarar!

 
 
 
Hej på dig! Svaret på din första fråga är: Jag ligger på en vuxenavdelning. Blir 22 år i slutet på sommaren och jag tror man blir flyttad från barnavdelning till vuxen när man är runt 18-19 år. IVA ligger jag på väldigt sällan. Det är bara då jag är riktigt dålig. 
Svaret på din andra fråga är: Fyra syskon har jag. En lillebror på mammas sida och han är snart 14 månader. Jag har en lillasyster som är biologisk och hon blir 17 nu i sommar. Sen har jag även två storasystrar. En biologisk som tyvärr inte längre finns i livet och så har jag en på min pappas sida som är 26 år.
Mina föräldrar är skilda som du kanske förstod.
 
 
Bilden där det är två (min lillasyster och storasyster som är 26år) har jag lånat från hennes blogg som du hittar [HÄR]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0