Min lilla onsdag (skriver från mobilen)

God kväll!
Hoppas ni har haft en bra dag! Min dag har varit helt okej.
Sov rätt länge idag. Jag var så himla trött! Käkade lite frukost sen som mamma hade gjort åt mig.
Efter lunch kollade mamma och jag igenom lite grejer som jag tror att mamma hade hämtat tidigare i veckan från Hallstahammar.
På eftermiddagen frågade mamma om jag ville baka något och jag sa att jag ville baka chokladsnittar. Så det har jag bakat ihop idag. Dem vart faktiskt rätt okej!
Kanske kan lägga ut recept på det imorgon då jag troligen är vid datorn.
Efter bakningen åkte mamma en sväng till Dingtuna pizzerian och köpte mat till oss. Jag tog en kycklingsallad. Tycker dem från Dingtuna är väldigt goda. Man får mycket kyckling och grönsakerna är fräscha..
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Bara kollat på tv och nu kollar jag på Efterlyst.
Jag har mått väldigt bra idag. Inte haft ont och det är skönt det. Behöver knappt ta något extra smärtstillande längre. Toppen va?

Här är en bild på min hand och min fina smet från bakningen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0