Lets Dance!

 
Eftersom ett av mina favoritprogram börjar snart. Nämligen Lets Dance, så måste jag bara dela med mig av vilka det är som är med och tävlar.
Finns kanske några där ute som också gillar dans och det programmet som inte vet? 
 
 
 
Jag tror Eric Segerstedt och Maria Montazami är två storfavoriter i årets säsong. Många som kollar tror jag inte röstar efter hur duktiga dem är på att dansa utan jag tror många röstar efter hur man tycker om personerna och jag vet att dem två är mycket populära. 
Jag måste erkänna att jag är en av dem som röstar efter vad jag tycker om personerna och Eric och Maria är mina favoriter. 
Har ni hittat någon/några favoriter ännu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0