Mår inte så bra..

Mår inte så bra just nu.. Jag har jätte ont i stumpen, ont i huvudet och mår lite små illa. Har lite symtom av magkatarr. Är livrädd att det ska bryta ut såpass att jag behöver sjukvård för det. 
Det var inte så jätte länge sedan som jag fick söka vård för det och magsår. Åkte då in akut med ambulans till akuten. Jag hade såå ont då att jag bara ville sjunka genom jorden. 
Den gången pratade dem om att jag ev behövde opereras. Men jag fick stark smärtlindring,antibiotika, slang i näsan ner till magsäcken som skull "suga" magsyran typ. Sen fick jag fasta några dagar och sedan äta flytande ett tag innan jag fick lite mer normal mat. Jag vill verkligen inte vara med om det igen!! 
Ämne jag ska försöka att inte tänka på det och oroa mig. Då blir väl allt ännu sämre?!
Tillbaka till min dag nu och om hur jag mår. Jag har dessutom förhöjd temp just nu. Den ligger på 38grader exakt. 
Vad är det som händer i kroppen? 
 
Jag vill inte bli dålig just nu. (vill inte det annars heller, men ni fattar nog vad jag menar) Det är sån fel timing som det kan bli just nu!! 
Snart börjar City veckorna i Västerås med b.la City festivalen nu till helgen som kommer. Jag vill gärna gå! 
Och  första helgen i juli är det det årliga Power big meet i staden. Typ världens största raggarbilsträff! Det vill jag med på. Vi tar t.om en egen bil och kör med! 
 
Nu ska jag kolla på youtube eller nå film en stund. Jag är verkligen jätte trött men jag kan inte sova p.ga stumpen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0