Lite snabbt bara!

Tänkte bara berätta lite snabbt att mamma var hit till sjukhuset tidigare idagmed lite post som har kommit till mig i veckan.
B.la material till smycken, nyckelringar och mobilsmycke. Så snart är jag igång. Ska bara komma på lite snygga "design" men det blir nog kul!

Men ett paket hade int kommit. Jag hoppas det gör det? 

En order var fel.. Det är tråkigt när det blir strul, men jag hoppas allt ordnar sig tillslut. 

 
 
Fick även hem ett idolkort från Maria Montazami! Jag tycker hon verkar vara en sån fin person och så jordnära 
Idolkort kan man "beställa" via hennes hemsida

 

Kommentarer
Postat av: Martina

Vart har du beställt korsen?! :) har letat överallt efter liknande kors!

Svar: Korsen kommer från fyndiq.se :)
Saara

2013-07-01 @ 12:48:31
URL: http://martinaelizabeth.blogg.se
Postat av: Martina

Men åh, tack! Du är guld värd! Kan äntligen göra mina egna makraméarmband med kors. Tack tack tack!

Svar: Inga problem! Lycka till med armbanden! :)
Saara

2013-07-01 @ 15:10:57
URL: http://martinaelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0