Svar!

 
En lite pinsam fråga kanske. Duschar du själv eller får du hjälp?
 

Först vill jag be om ursäkt att svaret kommer lite sent. Jag missade totalt att svara då jag fick frågan. Tänkte att jag gör det nu.
Och nej, frågan är inte pinsam. Jag menar, alla kan kanske inte duscha själv. Vad ska man då göra? Alla behöver vi ju tvätta oss. Och då får man ta hjälp av någon om man inte kan själv.
Nu till mitt svar. Jag får hjälp in och ut ur duschen för jag använder en så kallad dusch vagn (som är ungefär som en brits) Brukar ha en handduk på mig då jag ska in och ur duschen, för jag är inte så förtjust i att ligga helt näck med folk runt mig. Och det är ju egentligen fullt förståeligt att man känner så..
När jag duschar så renbäddar sköterskan sängen i rummet undertiden och väntar i rummet utanför tills jag blir klar. 
Hoppas det var ett hyffsat bra svar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0