Jag vill ha! :) <3

Har kollat runt på lite internetbutiker. Hittade massor som jag vill ha som jag bara måste visa er! 
Fyller ju dessutom år i augusti så har jag tur kanske jag smöra och få något då i födelsedagspresent?
 
Klicka på bilderna för att komma till sidorna..
 
Ögonskuggspalett. Love love love!! 
 
Super fint nagellack! 
 
 
 Kan inte få nog av Victoria's secret body mist. Dem luktar så gott!
 
En sminkväska. Kanske lite onödig eftersom jag redan har en. Men min är svart och tråkig. Denna var så mycket sötare.
 
 
Hittade även en grej från mihi.
 
 
En ställning i akryl som man ska ställa sina nagellack på. Så snyggt! Nu står alla mina nagellack i en enda klump. Inte lika fint. Hehe! 
Skulle även kunna tänka mig att skaffa en liknande sedan fast so man sätter sitt smink i. Men det blir troligen föränn jag har ett sminkbord. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0