Creepy?!

Denna lilla kruka åkte för en stund sedan ner i golvet bara sådär från fönsterbrädan.
Jag var ensam i mitt rum och plötsligt hörde jag hur det typ kraschade.
Mamma som stod i hallen (var på väg till jobbet) undrade vad jag tappade.
Men hon fick komma in och kolla eftersom jag sa att jag inte hade någon aning och att jag inte hade tappat något.
Det var då hon såg krukan.

 

 
Mamms innan hon ska åka: Hör av dig om någon mer kruka åker ner i golvet!
Men det var lite creepy. Vi båda undrar hur den kunde flytta på sig? Det måste finnas någon logisk förklaring, men frågan är vad? 

 


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej! Om ni har katt så är mysteriet löst ; )

Svar: Hej på dig!Som jag skrev i inlägget. Jag var ensam i rummet och ingen katt var där! :S
Saara

2013-08-03 @ 01:59:42
Postat av: Astrid

Ok, ingen katt i rummet då är det svårare att förstå. Jag satt en gång i ett rum med en arbetskamrat, alla dörrar och fönster stängda. Plötsligt åkte duken från bordet till golvet. Han sa direkt att det måste vara hans namma som nyss dött, jag vet inte.

2013-08-04 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0