Svar!

 
 
 
Svar: Det beror lite på vad jag gör när jag pysslar. Antingen tar jag ett Allround lim och den går att limma på trä, kartong, keramik, glas, textil och gips vad jag vet. 
 
 
Annars tar jag Superlim som går att limma på nästan precis allt. 
Dock får man vara väldigt försiktig med superlimmet om man använder det. Det kan nämligen limma ihop hud och ögon om limmet kommer i kontakt med det. 
 
Jag har varit nära att limma ihop tummen och pekfingret.
Nu vet jag inte hur gammal du är och om du hade tänk pyssla med något, men jag vill ändå säga att Superlimmet är inget jag rekomenderar för barn. Då skulle jag nog rekomendera att man försöker limma med Allround limmet. 

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ska prova med allround lim(då jag alltid lyckas få det på fingrarna), tack så mycket för att du svarade!

2013-01-10 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0