Liten uppdatering..

God kväll med er! 
Jag hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg samt ser fram emot en ny vecka med nya tag. Det gör iallafall jag. Helgen går så fruktansvärt långsamt ibland. 
Jag tänkte inte skriva någon sådär jätte uppdatering just nu. Men vill kika in i bloggen och Heja lite snabbt! 
Tänkte kolla på antingen webbTV eller film via swefilmer som har gratis filmer på nätet. Det är skit bra! Man behöver liksom ingen DVD eller ladda ner filmen. Utan man behöver ett internet som inte laggar. Haha! 
 
 
Ska även ringa efter något att käka nu innan jag ska fasta klockan 00:00.. Är inte ett dugg sugen men måste tvinga i mig. Äter jag inget nu så är chansen garanterat större att jag blir hungrig inatt då jag inte får äta. 
Nåja. Ska avrunda. Jag önskar er en god natt och hoppas även att jag kan få sova sen. Är lite orolig att det blir en vaken lång natt denna gång. Det kliar något fruktansvärt i stumpen att jag bara vill banka ordentligt på den,  och jag känner en sån olustig känsla i kroppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0