Snart sova..

Ska strax stänga ner och sova... Är helt slut i kroppen men inte på det sättet att jag vill sova, utan är bara seg. Det berodde väl på att min torsdag blev rätt händelserik än vad det brukar.
Det började på förmiddagen då det kom en fotograf från Hallstahammar hem och tog kort på mig. Ska äntligen fixa leg!  Ska bli så kul att få ett legetimation. Man känner sig mer vuxen med sån och så kanske jag äntligen kan få gå ut på krogen för första gången nu i början på sommaren eller under sommaren?  Haha!
Fotot gick iallafall jätte bra att ta fast jag var i sängen. Det var tur att jag hade vitt lakan. Bakgrunden till såna kort ska ju vara vita som ni vet. 
Det är en grej som har hänt idag. Andra grejen var ett möte på sjukhuset som vi hade idag. Jag tyckte det var skit jobbigt innan och under mötet. Dels var det så mycket folk och fokuset var ju på mig. Det hade varit annat om man hade pratat om... Ja inte vet jag, vädret? Nej men ni förstår nog. 
Dem som var med på mötet var två doktorer, min ansvariga sjuksköterska, mamma, handledaren på assistansbolaget och avdelningschefen. Som sagt mötet var jobbigt. Men det kändes bättre efter  det var gjort. Nu har man fått pratat ut..
Efter mötet så var det dusch ganska direkt och efter det har jag virkat en liten stund. Tänkte virka en liten nyckelring. Liten fågel med glada färger. Ingen direkt fågel som finns utan det blir en fantasi fågel. '
Har mini nystan som jag har fått av mamma. Dem är jätte söta! 
 
 
Jag har faktiskt virkat klart en cupcake ganska nyligen. Den fick min lillebror på sin 1års dag. Jag lägger upp ett tidsinställt inlägg med bild på den som är uppe då jag är på omläggning eller på uppvaket. Jag har fått tid till 08:30. Hoppas verkligen det blir bra nu när det blir helg och så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0