Vill bara berätta!

Vill bara berätta att jag inte riktigt vet om jag kommer att blogga något mer idag förutom detta inlägg.. Tänkte försöka se om jag hittar lite julklappar på nätet.
Det känns smidigast att beställa för mig för jag vet inte när jag kommer att ta mig iväg till stan eller shoppingcentret på Erikslund annars. Och skulle jag ta mig ner på stan eller centret så är det ju inte säkert att man hittar något ändå... Så nu ska jag kika runt och se om jag hittar något på nätet. 
Det känns lite småstressigt det där med att hitta julklappar, men samtidigt är det kul. Det är en konstig blandning av känslor. Hehe! 
 
Vad tycker ni om hur det är att handla julklappar? Vet ni vad ni ska köpa? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag har nog likadant som du, blandade känslor! Det kan vara så svårt att komma på vad man ska göra ibland men jag älskar att göra egna julklappar och typ virka en sjal eller filt, men det tar så länge :P

2013-12-03 @ 19:57:43
Postat av: Moa

jag tycker det är roligt (svårt att komma på vad man ska köpa ibland men oftast blir det okej), däremot har jag inte speciellt många att köpa till. Pappa är alltid svårast, mamma och brorsan är lättare (när det gäller brorsan finns det ofta grejor som är rätt lätt att hitta och inte så specificerat, "någon blåvvitt-grej" etc.

2013-12-04 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0