Ny!

Kom hem från sjukhuset idag och fick öppna mitt paket från Zalando.
Har beställt en väska och ett dra-på-lakan.
Behövde en ny för den jag brukar gå runt med har blivit lite förstörd och orkar inte laga den (fast det egentligen går att sy)
Och den jag har haft efter att min väska gick sönder är för liten. Så har inte kunnat stänga väskan ordentligt för att den har varit fullsmockad. Hehe och jag vill inte plocka bort något heller för jag anser att jag behöver allt. 
Så det blev en ny väska och jag är super nöjd:


Den är finare i verkligheten. På bilden blev den lite ihoptryckt och platt, sedan ser man inte gulddetaljerna riktigt. Men som sagt, är jätte nöjd fast det inte var någon sådan väska jag var ute efter först.
Höll mest utkik efter en väska med nitar eller fransar då jag tycker att det är galet snyggt! Men sedan kom denna och jag kände: "Den VILL jag ha!" <3

Sedan vart det ett lakan i denna färg:

Är så trött på lakan som skrynklar sig och inte ligger stilla i sängen. Så därför köpte jag ett sådan. - och nej, jag använder inte bara ett lakan.
Utan beställde ett från Zalando för jag vet inte hur kvalitén är på lakanet. 
Är det hyfsat okej så för jag se om jag beställer något mer dra-på-lakan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0