Mina julklappar! :)

Tänkte visa mina julklappar för er. Fick även en hel del pengar som jag inte kommer att visa. För pengar är ett känsligt ämne för många och det tar jag hänsyn till.
Men sakerna kan jag visa för är mycket glad över dem!

"After Eight" - Mormor och morbror
"Godishuset" - Mamma, Rasmus och Jörgen
"Jul blandgodiset" - Mimmi och Benjamin

"Mascara, sminkborste, ögonskuggspalett och plånbok" - Pappa och Annabelle
"Mobilskal och band till tex nycklarna eller mp3:n" - Mimmi och Benjamin

 
"Smink väska och presentkort" - Mamma, Rasmus och Jörgen
"Målarbok" - Johanna

"Kryss tidning och sängkläder" - Mamma, Rasmus och jörgen
"Handsprit som luktar gott och Nagellack från Isadora" - Sanna

"T-shirt, linne och värmeljus hållare" från avdelningen, 
T-shirten och ljushållarna gör det inte riktigt rättvis med verkligheten. Det glimmar mer bla.

 
"En ryggsäck Och vattenflaska" - vår assistansbolag. 

"Halsband" - En vän som jag inte vem om jag nämna här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0