Liten uppdatering!

Usch, hujedamig vad jag är trött. Sov verkligen inte alls mycket inatt. Har fått så fruktansvärt ont i min "sjuka" skinka att jag inte kan sitta eller ligga så skinkan stödjs. Det är så fruktansvärt jobbigt och jag hoppas det är något tillfälligt bara för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till?
Hur som helst, så var de det som gjorde att jag inte kunde sova. För jag sover alltid halv sittandes/liggandes (beroende hur man vill se på saken) och aldrig på sidan. Sov som bäst på förmiddagen vid 10-11 tiden men det är ju då vid 11 som min assistent kommer så kunde inte sova mer. 
Men låg och drog mig lite medan assistenten tömde katetern och hjälpte med frukosten. Valde bacon och ägg och det var så gott! 
Annars har vi inte gjort så mycket mer idag, jag och assistenten. Har haft ont så har inte velat göra något. 
Vid klockan 15 så slutade hon för dagen och jag var hemma själv till Jörgen, Rasmus och Jörgens andra äldre son kom förbi. 
Pysslade klart min julklapp till min gudmor och gudfar som jag snart ska skicka ner till dem. Kan tyvärr inte ta kort på julklappen eller säga vad jag ha gjort för min gudmor läser min blogg och det är ju ingen kul varken för mig eller dem om dem vet vad dem ska få. Hehe! 
 
Nu är klockan strax efter 22:00 och jag har jätte ont i huvudet nu. Förmodligen beror det på sömn bristen som jag har för tillfället. Ska kolla på Paradise Hotel som har börjat och ta en kopp te,, sen blir nog nästan direkt att sova om jag lyckas somna. 
Önskar er en trevlig kväll och god natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0