Just nu!

Ligger i sängen på sjukhuset och har precis kollat på IDOL! 
HEEJA EELIIIIN NUU!! 

Känner mig rätt trött, sliten och har ont.. 

Brukar åka hem på fredagar. Men nu gjorde jag inte det för har haft det riktigt kämpigt på uppvaket med smärta och starka smärtstillande.
Det är inte förrän nu som smärtan börjar bli hållbar (heter det så?)
Är dock skitsugen på godis. Jag har verkligen ingenting här. Jo en julmust jag fick från avdelningen och min chokladkalender som jag har här. Är så nära att öppna några luckor för chokladen. Hehe! 


Sedan när idol börjar igen? Klockan 22:25..
Fast då lär jag ju ångra det sedan. För enligt mig så är det en lucka per dag fram till jul. Kanske får nöja mig med dagens lucka. ÅH BESLUTSÅNGEST! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0