Final idag!

 
Final ikväll! Vem tror ni vinner? Elin eller Kevin?
 
 
Själv så hoppas jag på Elin. Tycker hon är den som är duktigast och hon kör sin egen grej. Kevin sjunger tyvärr många gånger falskt. Så för mig är Elin en mer värdig vinnare. 
Men jag tror att Kevin kommer att vinna. Jag upplever att hans fans skara är större än Elins. Kevin har liksom barn, ungdomar som tycker han är snygg (vilket jag inte tycker dock, hehe), äldre som tycker han är charmig och säkert en hel del fotbollsvänner. Så ja, han kommer nog att vinna. 
Fast det kanske är lika bra? Om man tänker om lite. Den som vinner hör man inget av tillslut. Man hör bara från dem i början. Ja, förutom Agnes Karlsson som det går riktigt bra för nu. Men dem alla andra då? 
Nu är det ju oftast tvåan som man hör ifrån + några andra som åker ut tidigare.
 
Nu ska jag sluta babbla och dela med mig av två låtar som jag gillar.
En låt som Elin gör bra är: 
 
 
En låt som jag tycker Kevin gör hyfsat bra är:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0