Fått present!

Idag när jag kom till omläggningen så stod det en kvinna och mötte upp oss när jag och sköterskorna från avdelningen kom. Hon följde med in till förberedelserummet där man väntar innan man får åka in till operationssalen. 
Sedan tog hon upp en påse och sa att de var en present till mig men att det inte var något "märkvärdigt"  
Så jag tog påsen och kikade ner och fick se en jätte söt Hello Kitty figur och rosa "metallic" sminkpalett med jätte fina färger i. 
 
Fina va? 
 
 
Och hon som sa att det inte var något märkvärdigt?  Dem är ju jätte fina ju! Jag blev jätte glad och tackade henne så himla mycket. Hur snällt är inte det? 
Paletten kommer nog att användas flitigt för färgerna är jätte fina!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0